Kızlar bebeğim 10 aya geliyor emzik kullanırdı ama son haftadır almıyor gece sık sık uyanıp mememde kalmak istiyor çıkardığım gibi ağlıyor kilosu iyi aç değil memede süt içtikten sonra bekliyor öyle uymak istiyor haliyle beni çok yoruyor uykusuz kalıyorum emzik asla istemiyor saat başı da uyanıyor dişleri yok ama şiş sizce neden ? Ne yapabilirim emzik tekrar alır mı