Kızlar çocuğumun sosyalleşmesi dil gelişimi aktivite vs her daldan gelişimine katkısı olsun diye yarım gün saat 8-1 arası kreşe başlatmayı düşünüyorum fiyatlar ateş pahası zaten. ama bulunduğum ilde de onun için yapabileceğimiz bir aktivite yok eve tıkılı kaldı açıkçası akran göremiyor oyun oynayamıyor , aileler uzakta. çok erken diyorum vicdan yapıyorum ama onun dışında 8-1 arası öylece dolaşıyor evde pek verimli birşey yaptığımız yok bu bariz ortada. zaman da geçmiyor sıkıldığı için bu arada bayağı agresifleşmeye başladı bağırmaya oyuncak fırlatma vurma eylemlerine başladı durduk yere korkuyorum bu durum banada ona da zarar veriyor beni dinlemiyor zaten ne yapsam nasıl bir yol izlesem bu hafta 2 yaşına girdi tavsiyelerinize tecrübelerinize ihtiyacım var hem onun için iyi olacak diyorum hemde ben onsuz nasıl dayanırım ya korkarsa üzülürse falan diyorum aşırı bir yabancılaşması var onada iyi gelir diye düşünüyorum ama bi adım atamıyorum da iki arada kaldım🥹