piyanistbanabirak papatyam39_ pozitif görünüyor gbi ama bu testler bir acayip diğerlerinden almak daha iyi
papatyam39_ Elfgrn doğru valah kardeşime kaç kez dedim doğru düzgün çek diye anca böyle net çıktı dedi
Elfgrn papatyam39_ En sonda çıkan çizgiden mi bahsediyor acaba ekran açtım netlik verdim ama 2. Çizgiyi olduğu yerde göremedim . Bu testler de hassastır kuruma yanılma payları olabiliyor. En iyisi başka test daha yapması, sonda çıkanı ele alıyorsa da test negatiftir.
papatyam39_ piyanistbanabirak bende söyledim normal testlerde al diye meraktan buraya da yazalım dedik
papatyam39_ Elfgrn aynen öyle bende sizin gibi düşünüyorum zaten iki çizginin olduğu aralık çok fazla
Elfgrn papatyam39_ Ayyy ben dedim belki olması gereken yerde silik vardır ben görmemişimdir. O sonda çıkan çizgi idrardan kaynaklı oluyor genelde, idrarın bittiği yerde bu tarzda sahte çizgiler çıkabiliyor.