Bebeğim on aylık duyusal hassasiyet i var. Yedi ay boyunca kustu reflü vardı. Tedavi başladık geçti ama duyusal hassasiyet i var ağız içi dokunma ve denge gibi. Dört aydır ergoterapi seanslarına başladık ama henüz ilerlemedik çok fazla bu şekilde olan var mı nasıl bir yol izlemeliyim çok üzülüyorum