idil1990 Eelif24 benim bebegim ateslendi gunduz cok huzursuz du gecede iki sefer atesi cikti iki sefer calpol verdim ertesi gun hic bisey kalmadi
idil1990 Eelif24 ben bu saatlerdede biraz surip vermistim bacaklari cok agriyor cunku iki ay asisinda gayet rahat etmisti minigim
Tubikcem Bizde sadece 2.ay ateş yaptı.bidaha olmadı.aynı şey eltimde söledi.onunda sedece2.ayda olmuş.calpol verdim.o akşam uyumadık ertesi gün normale döndü
Aydantrk Bizimde rahat geçti herhangi bir ateş huzursuzluk olmadı. bir tek verem aşımız kaldı onuda yarın olacağız bakalım nasıl geçecek