gamzeharunozbek Cinarsmom55 bizde yapboz lego yapıyorduk dakikalarca ama olmadı biraz ara verdik umarım zamanı gelince olur kolayca
lamiakus 27 aylık asla alıstırmaya calısmıyorum zaten zor bi çocuk mental sağlığım kalmamıs. anne çiş diyor götürüyorum yapmıyor. yalandan ugrastırıyor beni sonra bezine yapıyor. biraz daha aklı sarsın öyle başlıcam gercekten gücüm yokm artık
gamzeharunozbek Bende 10 günden sonra pes ettim erken dedim bence de daha erkendi fark etmiştim sonradan hevesle belki yapar dedim ama olmadı umarım kolayca hallolur hepsi