GkcnKn Akşamdan beri üç dört kez üç dört damla şeklimde geldi, nedir bu bilgisi olan var mı? Bildiğin su, bu arada faranjit im iki haftadır geçmiyor onunla alakalı olduğunu sanmıyorum, boğaz ağrım var ama birden geldi eğilince
beybitolat GkcnKn sarı mı sıvı? Sarıysa sinüsler boşaltıyor kendini ve bu iyi birşey ama değilse bilgim yok
NariNariKiminYari GkcnKn benim alerjik rinitten kaynaklı oluyor bir çok sebebi olabilir en doğru teşhisi doktorunuz koyar
GkcnKn beybitolat yok su gibi bildiğiniz şeffaf sıvı, çok da hastayım iki haftadır faranjit boğaz ağrısı boağz akıntısı hepsi var ondan mı acaba dedim bilemedim
deniz2769 GkcnKn ben de burun ameliyatından sonra sık sık belirli aralıklarla hep oluyor bundan birkaç hafta önce yine oldu eğildikçe durduk yere otururken birden bire boşaldığı da oluyor daha önce beyin cerrahiye gitmiştim bos sıvısı mı diye numune istemişlerdi ama verememiştim galiba o an gelmediği için sonra da üzerine düşmedim açıkçası
GkcnKn deniz2769 ameliyat sonrası olabilirmiş evet çok geçmiş 8lsun size de benim de hastalıktan olduğunu düşünüyorum açıkçası zaten iki haftadır faranjit im ses soluk gitti ama işte en kötüsü çıkıyor karşısına insanın korkuyor insan en azından dedim bi tüp alayım belki örnek isterle4se diye acile geldim
deniz2769 GkcnKn çok iyi yapmışsınız bazende sinüsler boşalabiliyormuş inşallah ciddi birşey çıkmaz çok geçmiş olsun 💐
GkcnKn pimpiriklianne43 Aynen aynen birden g3liverdi ya eğilince ilk başta hiç önemsemedim ama in5ernete yazınca acile koştum 😂 tekrar olursa diye en azından tüp alayım dedim örnek olması açısından, su bildiğin su geldi
pimpiriklianne43 GkcnKn benim birkaç yıl önceydi onemsememistim hiç şuan senin postu görünce aklıma geldi hiç doktora filan gitmedim
GkcnKn pimpiriklianne43 eğer baş dönmesi tansiyon yoksa korkmayın dedi doktor ciddi bir durum olsa çok çok gelir dedi etrafımda da yaşayan çokmuş korkmayın hiç arada oluyor demek ki ama internette yazan beyin omurilik sıvısı tabi ki en kötüsü :( ondan korktum biraz
GkcnKn NariNariKiminYari maalesef sadece acilde baktılar onda da öneride bulundular geldim eve tekrar umarım tekrar olmaz İlçe deyim maalesef ne bölümler var ne de doktor, size de çok geçmiş olsun