Arkadaşlar hepinize merhaba, forumdaki bebeklerin yüzde 90’ı üstün zekalı olduğu için sorum kalan yüzde 10’luk kısıma 😂
Benim oğlum 13 ay 20 günlük. Genel olarak sosyal bir çocuk. Ekran henüz hiç görmedi. 1 yaşına kadar aşırı huysuz bir bebekti. Evimizde büyük bir kitaplığımız var ona ait kitaplar da var içinde. Ama okuyamıyorum hemen ilgisi dağılıyor kalkıyor gidiyor falan hiç hayal ettiğim gibi olmadı yani kitap okuma işi 😁 Neyse şimdi buradaki konuları okuyorum. Mesela kulak burun gösterme 10 aylıkken yapar zaten bebekler demişler. E benimki yapmıyor. Anne, baba, mama, dede, hadi, al, ver, Allah, alo kelimeleri var. Komut alıyor al ver git kaç yakalıcam koş gibi. Aç kapat anlıyor en sevdiği aktivite kapak açıp kapatmak. Onun haricinde evin içinde koşturuyor zaten gün boyu. Etkinlik oyun falan da yapıyoruz açık havaya her gün çıkıyoruz mutlaka.
Ama mesela hayvan isimleri yok. Bütün hayvanlara havhav diyor ayırt etmeden. Burnun nerede diyorum kulağını gösteriyor 😂 Foruma bakınca 10 aylıkken bunları öğrenmesi lazımmış. Siz ne düşünüyorsunuz ?