8 aylık bebeğim kabızlık problemi yaşıyor azar azar yapıyordu şimdi hiç yapmıyor 3 gün oldu armut kuru gün kayısı yedirdim ama yok çarşamba doktora gideceğiz ama o zamana kadar yapmazsa daha kötü olucak diye korkuyorum sizin önerebileceğiniz birşeyler varmı sevgili anneler