AslanBebeginAnnesi Kızlar merhaba. Doğum yardımı ödemelerine tıklayınca karşıma bu çıkıyor. Ama benim e devlette kayıtlı olan hesap numarama para falan yatmadı. Bilgisi olan var mı ?
loveboymomy AslanBebeginAnnesi hesap numaranıza yatmıyor . Halk bankasina gidiyorsunuz size bir kart veriyor. Her ay sistemde yazan tarihte o karta yatıyor..
papatya5858 AslanBebeginAnnesi halk bank şubesine gideceksiniz orada size kart verecekler şifre oluşturup ATM’den çekeceksiniz
yesilev AslanBebeginAnnesi papatya5858 loveboymomy kızlar ben ekimde doğum yaptım bu başvuruyu nasıl yapacağım hiç bilmiyorum anlatabilir misiniz
AslanBebeginAnnesi yesilev ben de ekimde doğum yaptım canım. İlk öğretmenim ailem diye bir uygulama var onu indir hemen görürsün orda çocuklarım bölümünde
papatya5858 yesilev doğum yardımı başvuru için diyorsan e devletten yapacaksın paranın yattığını görmek için diyorsan eğer ilk öğretmenim uygulaması var onu indirip çocuk bölümünden çocuklarını kaydedecksin o kdr