nuroner inşaallah bir an önce geçer bizimki bağırsak tepkili değildi mukuslu kaka yaptı birde yüzü aşırı kötü oldu doğumdan 14. Gün sonra anne sütü sarılığı oldu 3 ay sarıydı ve dermatit oldu yüzü işte yanakları çocuk doktoru alerjiye yönlendirdi o zaman 6 aya kadar bekledik ek gıda da yoğurt denedim başta birşey olmamıştı sonra bir gün bir anda kızardı ağzı boynu ondan sonra deri testinde sadece süte çıktı kanda da baktırmak istemedik çünkü her ay çocuğu deldiler daha sonra doktor 3 ay sonra gelin 1 ay sonra gelin dedi hep alerji doktoru bu gittiğimizde kan aldı baktı değer düşmüş diyeti butda biz açalım dedi işte bizim süreç böyle bende süt mü mama mı kararsız kaldım çok