Deletedmom2987
Yani sizin aklınızda olan bir şey bu sizin takibinizde atıyorum bi gelişim basamağını geç gördünüz haa zaten 5 hafta erken doğduk diyeceksiniz rahatlayacaksınız. Dr geç buldu mesela bi gelişim basamağını siz diyeceksiniz ki bebeğim 35 hafta doğdu aslında düzeltilmiş şu kadar günlük.
Eğer geriden gelen bir şeyi yoksa size böyle bir ayrıntı vermezler bazı özel durumlar için takip edilir yani atıyorum gözünde sıkıntı var prematüre idi zaten gibi gibi. Yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim özellikle geç prematüreler böyle takipte olur. Zaten erken prematureler gelişimsel pediatri alanına girerler o şekilde izlenirler. Mesela biz 36 hafta doğduk bebeğimi gelişimsel bir kez görsün çocuk nöroloji , kardiyoloji bir kez görsün dedi çocuk uzmanı takip degıl ama bir kez muayene , işitme testi tekrarı istediler prematüre diye falan filan …