urasmom6 ya bir şey sorucam benimki çiş diyor özellikle kakasini yapmadan önce söylüyor suan 20. Ayinda, bunları 14 aylıkken falan söylenmeye başlamıştı ama tuvalet eğitimine bir türlü cesaretlenemiyorum çünkü emen bebek gece çok siş yapıyor, hatta çoğu zaman bez taşıyor gece nasıl tutabilir acaba erken değil mi eğitim için. Kaşların geliştiğini anlamak içim meredivenleri tek başına çıkıp inmesi gerekiyormuş doğru mu aacabas