Hanımlar merhaba. Kızım 18 aylık. Aşırı iştahsızlığı var. 2 aydır falan böyle. Vitaminleri falan da iyi aslında. Ama önceden severek yediği şeyleri bile asla yemiyor. Mesela çorbayı kaşıkla uzatıyorum hemen kafasını çevirip ağlıyor. Bende üzülüyorum böyle olmasına. İçim rahat etmiyor. Çok güzel yemek yerdi benim kızım. Çok değişti resmen. Memeye aiırı düşkün oldu. Ne yapıcam bilmiyorum. Süt sevmiyor. En azındna bir bardak sğt içip uyusa gece uyanıp meme emmek istemez diye düşünüyorum. Ama gece dw kalkıp emmek istiyor. Ay bilmiyorum ne yapıcam. Çıldırmama ramak kaldı resmen bacılar. Deneyimlerinizi paylaşın lütfen benimle 🥲😌🫶🏻💐