Burada bu sorunu yaşayan annelere ulaşmaya çalıştım ama belki birinizin sesi yardımcı olur anneler. Kızım 28aylık daha önce tuvalet için hazırlık sürecimiz oldu, tuvalete hep ilgiliydi, oyunlarla kitaplarla destekledik. Kendisi de hevesli olunca tuvalet eğitimine başladık. Çişi ikinci günde kavradı ama kakasını tutma başladı. Baloncuk, oyunlar, oyuncaklarla konuşmalar ne yaptıysak yapmadı çiş de tutmaya başladı kaka yapmaktan korktuğu için. Doktora gittik makat kontrolü yapamadı stres olmasın diye ama on gün krem kullandık kaka yumuşatıcı şurup kullandık. Ve beze geri döndük daha fazla stres olmasın diye. Pedagog desteği almaya başladık 3 seans oldu. Ama hala her gün kakası gelince anne geldi diyip ağlıyor ve etrafta dolaşıyor, yapmamak için asla çömelmiyor. Kaka yumuşak olsada korkuyor. Ağlama süresi geçen hafta düşmüştü pedagog bez değişimini ayakta ve tuvalette yapmayı önerdi bir de önceden bezden tuvalete gönderiyorduk kakayı ona başladık ama şu an ağlama süresi de tekrar başa döndü hiç yapmak istemiyor. Bütün gün korkuyla dolaşıyor. Beze yaptığında bezi açtırıp bakmak istiyor sonra banyo yapmak istiyor. Ağladığı zaman yanındayım güvendesin diyip sakince beklemeye çalışıyorum. Her gün çömelerek kaka yapan çocuğum artık tamamen kaka yapmak istemiyor, ıkınmıyor, çok sıkışınca ayakta geliyor biraz. Bir aydır her gün anne geldi diye ağlıyor çok üzülüyorum onu öyle görünce bende uyuyamıyorum yiyemiyorum artık ne yapabilirim başka bilmiyorum