ilenalemin Çok afedersiniz,analda bir et parçası sarkmış yumuşak.deliği kapatacak kadar sarkımtı var hiç anlamadım yeni farkettim.çok tarif de edemiyorum kusura bakmayın ama biraz korktum ne olabilir sizce.
melekveemir ilenalemin benim de ilk hamileliğimde oldu o durum. Ağrı sızı yok. 7 yıldır öyle duruyor. Büyümedi de gitmedi de ağrı da yok. Zorlamayla falan olmuş olabilir ne zaman nasıl oldu bilmiyorum ama yıllardır bi zararı olmadı
zarifhanim ilenalemin Dış basur memesi. Kabız olmamaya çalışın. Zararsız durur ama ıkınma ile basur şikayetleri yaşarsınız.
zarifhanim ilenalemin Hamilelikte de çıkıyor. Kilo alımı ve kan basıncının artması sebebiyle. Şikayetiniz olmadığı için farketmemişsinizdir.
Beyninizikullanmakucretsizdir Annemde de vardı doktora gittik. Afedersiniz elinizle içeri doğru yavaşça itin demişti sarkmaması için bunu tavsiye etmişti. Ayıptır söylemesi bazen bende de oluyor doktorun dediği gibi yapıyorum ağrı olmuyor da 😬
Beyninizikullanmakucretsizdir ilenalemin annemin durumu daha kötüydü bir sürü basur memesi çıkmıştı ama ona rağmen doktor yavaş yavaş onları içeri doğru ittir demişti. Yanında olmasaydım eğer böyle bir bilgiyi asla buraya yazmazdım 😬
ilenalemin Beyninizikullanmakucretsizdir ben kadın hastalıklarına randevu alcam zaten ama o zamana kadar dediğiniz gibi de yapıcam çünkü sarkmış baya belliki farketmeden
Beyninizikullanmakucretsizdir ilenalemin basur için genel cerrahi bölümüne gitmeniz daha iyi olur ama farklı rahatsızlıklarım da var diyorsanız bilemiyorum 😬