Hanımlar gördüğüm de direk zaten acile gittim kulak enf var dediler. İçim rahat etmedi çocuk hastalıklarına gittim oda kulakta enfeksiyon var antibiyotik kullan 10 gün sonra gel dedi suan ultrason a gerek yok dedi olabiliyor dedi aşırı kafama takıyorum sürekli aklımda çok canim sıkılıyor burnu da akıyor minnnacik kan geldi burnunu sumkurürken korktum iyice nolur beni aydınlatın beklesem mi 10 günü antibiyotik kullanıyor yoksa kbb gitsem mi çok mu evham yapıyorum yaşayan var mi bu durumu tam kemikte nodül lenf şişmesi dedi dr kemikte olduğu için sert nohuttan biraz daha küçük.