9.ay 25 günlük 9. Aya girdiğinden beri ek gıda da sorun yaşıyoruz bir hafta 10 gün düzeldi toparladı kg anlamında sonra hoop bi hastandı herşey tersine döndü 10 gündür sadece emiyor nerdeyse 1 öğün yiyor sabah kahvaltısı yaptıysa akşama kadar onunla duruyor uyuyor kahvaltı yapmıyorsa öğlen çorba içiyor onunla uyuyor 3 öğün bazen 4 öğün yerdi zorlanmazdım kendi ağzını kendi açardı o kadar zor geçiyor ki yani artık 5. Yaşında kızımda yaşadığım travmaları tetikliyor kızım aşırı zor bi bebekti o yüzden kardeş konusu bu kadar uzadı 2 yaşına kadar aşırı iştahsız bir çocuk oldu şimdi aynı şeyleri yaşamak istemiyorum inşallah geçici bir durumdur