busiyyyy kimyon falan vermenizi önermem minicik bebek henüz, bu dönemde bunlar olabiliyor 3-4 gün yapmaması hatta 10 güne kadar yapmaması normal sayılıyor anne sütü aldığı için, çişli bez sayısı 4-5 taneyi geçiyosa sıvı alımı yeterlidir ama bebek huzursuzsa çok kıvranıp bağırarak ağlıyorsa büyük ihtimalle gaz sıkışması vardır ondan dolayı da kakasını da yapamıyordur o zaman doktora götürmek gerekir