Merhaba hanımlar. Yardımınıza tecrübenşze ihtiyacım var. Bebeğim iki aylık olmasına bir hafta kala zatüre oldu. Ama ateş yoktu. Yine de hastanede yattık dört gün. Şu an tam üç aylık hala öksürüyor hala hırıltı. Sürekli buhar ve burun temizliyorum. Göğüs hastalıkları uzmanına kadar götürdüm. Sürecek böyle bir kaç ay dedi. Sekrol şurup verdi. Ama çok öksürüyor. Aynı şeyi yaşamış olan var mı ? Çok üzülüyorum. Allah’a her gün dua ediyorum. Tüm çocuklarımıza ALLAHIM ŞAFİ İsmiyle şifa versin.