eres26 yapışıklığın sebebi ufak bebekdeki kilo bez içinde olması devamlı pipi nin hep sabit kalması yaş büyüdükçe çocugun boyu kilosu oturuyor öyle daha iyi diyor herkes yapışıklık yaşamıyorlarmış hemde doktor bayıldığında daha rahat çalışıyor cocuk zaten durmuyor bağıra çağıra sünnetmi olur doktor bitsede gitse kafasında oluyor çocuk durmayınca belkide yalap şap oluyor yani kafama malesef sonradan dank etti iş işten geçti