Layddiana bende roborock q7 max var, halıya geldiğinde çalışma hızını arttırıp su sıkmıyor. İstasyonu yok. Çok memnunum, elim ayağım diyebilirim özellikle çocuk olduktan sonra. Gündüzleri her gün 3te çalışıyor kendi kendine. En azından gündelik temizliğimi yapmış oluyorum.