Ffffo aile belli olmuyor bazen umdugunu bulamiyorsun dedigim gibi uzakken daha tatli oluyor hersey tabiki.. ama bundan sonrada nereye gideceginiz belli degil tayinci olmakta sorun… ben cankirinin ilcesinde yasadim ilk evlendigimde, tek basima deli oluyordum evde… simdi esimin ailesiyleyiz o ilceye gidip geliyor bulundugumuz sehirden.. calistigi ilce geldigimiz ilceden cok daha beter kadinlarin ve cocuklarin degeri bile yok hersey ayip eger biz orada yasasaydik muhtemelen ben bu kez kesin delirirdim…gelen gideni aratir derler ya aynen öyle oldu..yinede sukur orda degil ailemizleyiz yani 😅🙈🙈