alpmila Arkadaşımın eşinin ailesinden aldılar getirdiler sok oldum gercekten bilsem almazdım o kadar normalde sorarım herseyın fiyatınıda arkadaşız en fazla ne söylerki dedim de şahsen ben öyleyim arkadaşımdan para bile almam bisey versem kendim veririm parasınıda kimseden beklemem bana yüksek söylediler üzüldüm açıkcası