bianneo bizim doktorumuz ısrarla aşı yaptır dedi zaten özel aşıları yaptrıyorum aşı karşıtı değilim sadece iki buçuk ay için ek aşı istemedim ama baklam hastane ortamında yapılacak iki saat hastanede beklemem gerekecekmiş aşı direk yumurtadan değil dolaylı şekilde yumurtaya etki ediyor aslında riskli değil vs dedi doktor
Ama bende açık konuşayım pek yaptırma taraftarı değilimdim bu durumda