Bugün her beslenme sonrası kaka yaptı nerdeyse sadece bir öğün mama verdim onda da kaka yaptı emdi yaptı sağdım içirdim yine yaptı beslenme sırasında yapotpr birde 6. Kakası bu. Su gibi değil ama sıvıda normal mi ya doktor anne sütü alan bebekler günde ⅘ kez yapabilir dedi ama ilk defa bugün böyle bir şey oluyor