pittikmantari_ doktor bize aptamil pronutro önermişti iyiyiz şükür. 7. Aydan sonra başladık 2,5 aydır mama içiyor. 3,5 kilo doğmuştu şu an 13 kg. Hep düzenli kilo aldı boyu da uzadı. Şu an kilosu fazla ama mamadan çok da kaynaklı değil mamayı içmeye başladığında 11,5 kiloydu zaten. İri bebek tosbaaaa. 🥰
Bir de günde kaç ölçek veriyorsunuz ? Biz 7 aylık başladığımızda günde 8 kere 4 ölçek ver demişti doktor. Şimdi 4-5 saatte 4 ölçek veriyorum