Kızım 6 aylık. 5,5 aylıkken tadımlara başladık. Artık öğün olarak beslemem gerekiyor am asla ağzını açmıyor. Arada kaptırıp ağzına veriyorum ama ağzını kilitlediğinde zorlamıyorum. Meyve sebze yoğurt birçok şey denedim ama yok 1 tatlı kaşığından fazla yemiyor. Çok stres yapıyorum nasıl alışacak bu çocuk 😔