biyb benim oğlum da anne sütüyle besleniyor ama sağarak verdiğim için doktorumuz 5. ayda tadıma başlayabilirsin dedi. her gün buharda farklı bi sebze haşladım ya da bi meyve püresi yaptım denettim tek tek. zaten denemeler bitene kadar 6 aylık oluyo 😂 şimdilerde bi öğün ek gıdayla geciyo sebzeli meyveli karışım mama hazırlıyorum genelde