Selam arkadaşlar kızım 11 aylık 1,5 aydır önce blw deniyorum onunla beraber kendimede tabak hazırlıyorum beraber oturup yemek yiyorum ama blw yapmıyor iki dokunup hemen tabağı fırlatıp atıyor uzmanlar önüne verin zorlamayın diyorlar ama aç kalıyor blw yapmayınca ben oyuncaklarla 1 saatte zor bela yediriyorum bunuda önermiyorlar başka şeylere ilgisi olduğu için doyup doymadığını anlamıyor diyorlar mamada sevmiyor ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum 1 yaştan sonra kilo alma durumu zaten yavaşlıyor neyi yanlış yapıyorum insta bebekleri önüne konulan tabağı mıncıklıyor ağzıma götürüyor yada sakince yemeklerini yiyorlar bizim ki bi lokmayı canı isterse hemen çiğneyip yutuyor istemezse ağzında bekletiyor yada tükürüyor direk psikolojim bozuldu artık onların yaptığı benim yapamadığım ne var diye