Kızım pazartesi günü aşı oldu. O gün iyiydi gayet ama dün akşam saatlerinden beri derin uykuya dalamama ve inanılmaz bi huzursuzluk yaşıyoruz her şeye ağlıyor, mamasını yarım bırakıyor. Gaz sancısı da yaşadığı için anlayamadım hangisinden. Aşının etkisi böyle sonradan mı gelir? Siz aşıdan sonra benzer şeyler yaşadınız mı?