VERA19 Sezaryen olan anneler merhaba .11 Kasım da kızımı sezaryenle kucağıma aldım.19 kiloluk su damacanasını kaldırdım demin,su sebiline koydum.Ameliyat yerim baya ağırıyor şuan.Siz ağırlık kaldırdınız mı ağrı oldu mu? Yoksa endişelenmem mi gerek
Minnakbebek VERA19 evet dış dikiş ilessede ic dikişler zamn aliyor ağır kaldirma tabiki 1 yila kadar bende cok yasadım bunları
AtaTrkmn VERA19 benim hiç ağrım olmadı hastaneden eve döndüğüm gün nevresimleri değiştirdim evi süpürdüm bazayı kaldırdım bebeğimin ahşap beşiğini taşıdım vs hiç dikkat etmedim sanırım doktorumun eli çok hafifti bi arkadaşım benden önce olmuştu başka hastanede 15 gün yataktan kalkamadı 1 yıl oldu onun hala bebek arabasını bile kaldıramıyo😕