9793selaam bn 35 civarlarında öğrendim zikri. Gün içinde boşta kaldıkça hep çrktim. Eltilerime anneme dedim onlarda çekti. Doğuma gittiğimde de gruba görümcem yazdı çekmeye başladı ailem. Ablamda meryem ana otunu koyunca meryem suresini okumuş akşamdan. Normalde bnm sancılarım yoktu 42 haftalkk olmuştk. Sabah 7de doktorm gel başlatalım dedi. Akşamdan ablam koymuş otu bnm haberim yoktj. 3_4 gibi sancılandm zaten