tosbiksmoms giriş kattayım artıları eve eşya taşıması rahat oluyor dışarıdan gelince, müstakil gibi oluyor cocuk balkona rahatlıkla cıkıyor ay düşecek korkusu yok alttaki komşuya ses gitti derdi yok o konularda rahat balkondan hemen bahçeye atlıyor ben balkonda otururken cocugum bahçede oynuyor gözümün önünde , eksisi cok pis oluyor camlar balkonlar sürekli toz toprak belkide benim oturduğum yer böyledir bilemiyorum, evin pek bir yer görmüyor , giriş kısmı oldugu için binaya her girip cıkan ister istemez sesini duyuyor ,camını rahatlıkla acamıyorsun ben tesettürlüyüm gelen geçen evin içini görüyor, ısınma konusunda sorun yaşamadım bu evde fakat taşınmadan önceki evimde giriş kattı cok soğuktu ısınmıyordu.