Kızlar 21 yaşındayım ne yesem göbeğe gidiyor sanırım 1 kilo almışım 54 tüm 55 olmuşum biraz kilo almak iyidir evet ama ben göbeğimi eritmek istiyorum tatlıyı biraz azalttım en son vazgeçeceğşm şeydir o daha çok su içmeye çalışıyorum tam buğday ekmekti alıyorum artık bazen az bazen hiç yemiyorum egzersiz yapmaya çalışayım diyorum ama bilmeden bişi yapmak istemiyorum bir iki kez yaptım ertesi gün zor hareket ettim😅😅😅sizler neler yapıyorsunuz nasıl gidixek bu göbek ya hamile gibi duruyor göbeğim