minikmini Philips avent ultra air night time kullanıyorum. Agiz bölgesi ürperdi kızarıyor da. Emziği vermesek de bebiş durmuyor. Tahriş etmeyen emzik varsa onu mu alsak yoksa bunun için farklı bir çözümü olan var mı acaba 🌸
patlakprezervatif minikmini emzikten ziyade salyası yapıyor olabilir mi? Avent emziği doğduğundan beri kullandım 10.ayında geçen hafta emziğini kaybetti. Ki kullandığı emzik artık küçük geliyor olması lazım 6 aya kadar kullanılması gerekiyordu.