tugcee27 Kızlar 2.5 yaş için gündüz uykusu bıraktırma erken mi ? Gündüz unutmayıp aksamda erken yatsam gelişimini etkiler mi ? Yardımcı olursanız sevinirim
Smilebaby_ tugcee27 benimki 31 aylık falan 2,5 yaş kısacası öğlen uykusuna uyutuyorum.bazen kendi uyumak istemiyor uyumutmuyprum bazen dısarda oluyoruz uyku saatlerinde uyutmuyorum,bence gündüz uykusuna devam edilmeli 💙
maygirl tugcee27 uyuyorsa çocugunuz 3 yaşına kadar enaz devam ettirin.gelişimi açısından halrn ihtiyac duydukları aydalar çünku.uyuyorsa siz uyutmazsanız vucut yorgun düşer bagısıklık etkilenir.yorgun dustukce gece uykusuda kalitesizlesir uyanmaları artabilirmuyuyorsa gunruz tabi zaten uyumuyorsa o ayrı.Ama halen gerekli dönemdesiniz.
tugcee27 maygirl şöyle oluyor aslında aksam 9 da yatıyor uyumadığı günler bazen uyanarak bazen hiç uyanmadan sabah 10.30 a kadar uyuyor ben de öğlen tekrar uyutmayı 2.5 3 gibi deniyorum ama uyumak istemiyor yerine koyunca kalkıyor yada 30 dk anca uyuyor bende diyorum komple bıraksam mı acaba
narinim2619 Ay bende bıraktım 3 yaşında şuan daha yeni girdik ama uyumak istemsdi öğlen uykusu önemli diyorlar gelişim için çok üzülüyorum ama kendi bıraktı ama akiam 8 buçuk dedimmi uyuyor napsam bilemedim bende bu postta bekliyim🥹
livanurvealpinannesi61 narinim2619 öğlen uykusu şart değil çocuğa faydası yoktur sadece vücut dinlenmiş olur önemli olan gece uykusudur. Kızım 24 aylıkken gündüz uykusunu bıraktı gelişimi gayet iyi sadece biraz kilosu düşük oda bu ara iştahsız o yüzden
maygirl tugcee27 2.5 ta öglen uykulari eskiye gore azalir.uyku döngüleri zaten 20 30 dakikadır.uyanip geri uykuya gecemeyince 30 dk sonra tamamen uyanmis oluyor demekki. Zaten sabah uyanış saati çok geç.sabah daha erken uyandirirsanız öğle uyku saat8ni 13 - 13:30a çekerseniz daha iyi olur.igleden snra 14 15 te uyuyup aksam 21 gibi uyumasida gayet iyi.cunku 30 dakikada olsa öğle uykusu saatiniz cok cok geç..bunun nedenide sabah uyanışın geç olması.hergun 15 dk 15 dk öne çekmek daha dogru olur..yani uyuyan bi cocuk anladığm kadarı ile..saat düzensizliğinden kaynaklı uykuyu bıraktrmak haksızlık olur çocuğunuza bence.ama karar annenin elbet.
marinko tugcee27 10 bucukta uyanan cocugu öğle uykusuna yatırmayın bence cünkü zaten geç uyanıyor. Aksam da 8-8.30 gibi uykuya gecer
tugcee27 evremoz zaten veriyor ama demek istediğim acaba zorlamasam mı uyutmak için hani sırf biraz daha uyusun diye
Mamaaaaa tugcee27 Benim kızım 19 aylıktı 1 saat uyutmak için çabalıyordum 15 dk uyuyordu çok nadir yarım saat, kavga dövüş uyuttuğuma değmiyordu çok küçük diye çok üzülmüştüm zorlama bazı çocuklar öğlen uykusuna geri döner dediler bıraktık o bırakış 🥲
evremoz tugcee27 bu yaşlarda bazEn öğlen uykusu yapmak istemeyebilir. Ama çoğunlukla ihtiyaç duyar. Zorlamamak en iyisi
Asil1602 tugcee27 Benim 2 de bırakmıştı istemiyorsa istemiyordur zorlamayın bence gece uyanmaması daha iyi
marinko tugcee27 29 aylığız bıraktık gibi bisey. Uymak istemediği zaman zorlamıyorum erkenden de yatıyor benim de işime geliyor 😄
hasan033 Oğlum üç buçuk yaşında ve zorlafa olsa bir saat kadara uyuyor yoksa gece ikindi uyuyo gece geç yatıyor öğle uykusu gelişimi için çok önemli ve elimde geldiği kadar hatta fazlasızyla uyutmaya çalışıyorum bence uyuyorsa bıraktırmayın