Kızlar oğlum 1 yasinda yasina girdi gireli doğru düzgün yemek yememeye başladı mamayı da tamamen bıraktı kesinlikle icmiyo şu 1 haftadir yediği tek şey yogurt icine ekmek katsam agzindan atiyo resmen sinir krizi geçirip agliyo dün aksam da hafif ateşi var di 37 buçuk tu acaba dişten dolayı mı böyle valla ne yapıp yedirecegimi sasirdim artik biraz önce yine biseyler yedirmeye calistim yemedi ac ac uyudu yine oturdum agliyorum artik gecicek diyin lütfen😞