Arkadaşlar 6 ay 20 günlük bebeğim saglik ocağının verdigi kan damlasini hic kullanmadim tavsiye edilmiyor diye ocean aldım bu markanin d vitaminini kullanıyorum sorun yaşamadım ama kan damlasinda bebegim kokusunu aldigi an dahi öğürüyor ve direkt kusuyor kusmadigi an çok nadir farklı onerebileceginiz memnun kaldiginiz damla var mi veya ne yapabilirim