Kızlar benim oğlum 2 ay sonra 3 yaşına girecek ben 6ay önxe kadar tuvalet öğretmeye başladım iyi gidiyordu hiç altna kaçırma vs olmadı lakin kakayı tuvalete yaptıramadım bir kaç kez yaptı sonra kaka için oturmayı bile kabul etmedi düzelir dedim bu kadar zaman oldu ama hala aynı bir kaç kez çok kızdım ama bunun bu kdar uzun süre etkileyeceğini düşünmüyorum ben ne yapabilirim kimden yardım alabilirim? Konsuyorum anlatıyorum ödüllendiriyorum ama yok