Oğlum 2 ay 4 günlük bütün biberonları kullandım biberonu sevmiyor çok aç olursa belki içiyor işe başlayacagım napcam bilmiyorum nasıl alıştırcam biliyosunuzki ek gıdaya başlamadan işe başlama gibi bir saçmalık var tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim