Hanımlar oğlum bugün 6. aylık oldu. Nerdeyse 1-1,5 aydır gündüzleri alarm kurmuş gibi sadece 30dk uyuyor. 2 saat zaman geçiriyor uyku sinyali aldığımda uyutuyorum. Geceleride 2 saatte bir uyanıyor. Emiyor yada emzik verip kucağımda uyutuyorum. Anne sütü ve ek gıdaya geçtik 2 hafta oldu. Ne zaman geçecek bu durum gündüzleri hadi kısa uykuyu bi şekilde idare edebiliyorum ama geceleri artık uyanmaktan psikolojimde bozuldu vücudumda kaldırmıyor 😓 aç desem yedirip uyutuyoruz aynı, 2 günde bir duşa aldırıp uyuyor yine aynı. Dişi 2 gün önce patladı o yüzden mi yoksa bu ay böylemi geçecek