fatmaa411 Kızlar 2 aylık bebeğim besiğinde uyumuyor geceleri hep benim yanımda uyuyor ileriki dönemde buna alışır mi beşiğine ve yatağına geçişi zor olur mu
minnakpopus fatmaa411 çok normal değilmi daha bir lokmacıık minnacık tabiki annesini isteyecek. Eğer illa bir düzen kurmak istiyorsanız 4. Aydan sonra öneriliyor genelde
kurabiyeee fatmaa411 normal sizin kokunuzu seviyordur ama ben her zaman beşiğine yatırdım sizde öyle yapın benimki de yatırsam yanımda daha az uyanıyor ama alışmasın ve Allah korusun üstüne eliniz kolunuz gelebilir