Gece aşırı sık uyandığı için ve sürekli mama istediği için doktor odasını ayır dedi. Daha az uyanır dedi.
15 aylık şu an. Ama hiç inanasım gelmiyor ya odasını ayırınca bizi göremeyince iyice uykusu kaçar hiç uyumaz gibi geliyor. Bir de sabah uyanıp beni göremezse korkar. Ayıranlar nasıl ayırıyor neler tecrübe ettiniz yazar mısınız?
Siz kaç aylık oda ayırdınız ayrıca onu da sormuş olayım.