Papatya5801 Kullanıyorsanız memnun musunuz Bir de sanırım farklı farklı çeşitleri oluyor doğal ve uzun süreli ne önerirsiniz kullanışlı oluyor mu ben de düşünüyorum
cokbilmismom Papatya5801 ya ipek kirpik yaptırmak istemiştim ama sonra araştırınca vazgectim bir aylık ömrü varmış yaptırdığıma değmez her ay tekrarlayacak bütçemde yok yani düzenlide yaptirinca çok güzel 🙈
mertun Papatya5801 yaptırdım ama hiç kullanamadım. Dokulunce aralarda boşluk kalıyor.yüzünüzü foşur foşur yıkayamıyorsunuz. Yüz üstü yatamıyorsunuz ya da gözünüzü kaşıyamıyorsunuz çünkü yapışıyor:) Ben hiç rahat edemedim.
NariNariKiminYari Papatya5801 düzenli olarak her ay bakımına gitmeniz gerekiyor çok uzun süre kullandım ama evin her yerinden kirpik çıktığı için bıraktım