Merhaba, 23 aylık bir kızım var bir aydan fazladır kendi odasını yaptık yatağını vs. yaptırdık artık büyüyor kendi odası olsun diye ama orda uyumak istemiyor bir süredir öğle uykularını odasında yatağında uyuyor ama gece orda uyumuyor beni istiyor beraber uyuyalım istiyor. Bir süredir ikimiz beraber salonda uyuyoruz uyurken temas istiyor geliyor sokuluyor sarılıyor. Artık kendi odasında uyumasını istiyorum ne yapabilirim acaba?