edalliyy Sorum yukarda kızlar Bu durumu yaşayan annelerimiz var mı acaba bilgilendirir misiniz 4 gün sonra randevumuz var göğüs cerrahisine dünden beri bi içim sıkıldı bu duruma
edalliyy gygo (nefes alıp verdiğinde göğüs kafesi içe doğru baya bi çukurumsu oluyor) doğduğundan beri annem söylüyordu hep bi kaç kere doktora götürdüm geçer dediler de içime sinmedi farklı bi doktorla görüştüm o beni göğüs cerrahına yönlendirdi