Hanımlar merhaba bebeğim 8 buçuk aylık ek gıda bizde iyi başlamasına rağmen çok iyi devam etmedi yaklaşık 2 ay ek gıda reddi yaşadım. 1 haftadır yavaş yavaş yemeye başladı gibi oluyor. Bir gün yaptığım çorbayı güzel içmesine rağmen aynı çorbayı başka seferde içmiyor. Sevmiyor desem aynı corba ilkinde nasıl içti. Meyve ile sorunumuz yok güzel yiyor ama yemeklere gelince bir gün harika yiyor bir gün ağzına sürmek istemiyor. Ek gıda kadar hicbir seyde yoruldugumu hatırlamıyorum. Neden olur böyle?