Kızlar merhaba, 31 yaşındayım ve genetik olarak göz altım hep mordu , ama şimdi çukurlaşma ve torba da eklendi,
Mezoterapi ve göz altı ışık dolgusu hakkında bilgisi olan var mı , dolgu hakkına hep kötü yorumlar okudum ve açıkcası korktum, yaptıranların yorumlarını bekliyorum istanbul içinde nere de yaptırnız ?