Emziriyorum bebeğimi kızlar bir hafta önce tek bir taraftan sabaha kadar verince diğer göğüs şişti mastit gibi oldu 16 aylık bebeğim ve o geçti bu sefer meme ucunda sivilce gibi bi şey çıktı aşırı acıyo göğsüm yine şişlik içinde jiletle kesiliyo gibi bi ağrısı var emerken napcam ben başına gelen önerisi olan var mı çok zorlanıyorum